Daj nehaj bluzit in živi!

Moja potreba po pisanju je res prevelika, zdi se mi da imam ogromno povedat, a nekako sem zadrževala v sebi.

Torej, kaj imam povedat..? Rada bi malo spodbudila mlade in pa tudi starejše (saj je vedno čas za uresničit kar rad delaš)
Takole, ko se pogovarjam z mladimi, jih sprašujem, kaj je njihov cilj oz. kaj jih sploh veseli in vidim, da je to RES problem. "Bwo.. nevem, kaj me veseli". Potem vprašam, kaj so radi počeli, ko so bili otroci. "Ja.. inženir, igralec, vodja podjetja.." in kam je zdaj to šlo? Sploh ne vedo, kam gredo, medtem ko npr ga/jo čaka poslanstvo nekje bogu za nogo. Ker ta bi lahko bil izredno uspešen npr. pilot ali pa ona uspešna dizajnerka. Zakaj ne bi vsaj poskusili ali šli brat na internet ali si sposodili knjigo o tem, kar te zanima, tudi če za začetek en članek na dan? Ah.. Zguba časa. "Gremo se ga nažgat, staari 100€ sm zadnič zagonu, ma je blo pa petarda!"... da pozabijo, da živijo kar eno tuje življenje, da je žurka, ker to je za njih užitek! Sploh dan dva po tem, ko si mačkast in ko imaš občutek, da lahko premikaš gore, točno veš kaj naredit. Sam to se nikoli ne zgodi, seveda.. Razen če gredo kar v neke ideje, ki bi se radi samo dokazali drugim, koliko so carji. Saj verjamem, saj zame je bil tudi užitek in sem bila ista. Na srečo ne več, ker me je telo opozarjalo, da to nikakor ni zame, oz da sem in imam za ponudit več kot to. Saj vsak mlad gre skozi obdobje žuranja, eni bolj eni manj, eni sploh ne - to razumem. Tisti ki ne žura, je tako ali drugače označen za čudaka, ampak Einstein recimo tudi ni bil ravno žurer.. Za njega je bila fizika žurka, zatorej... najdite svoj ŽUR! "Ja, potem ne bom imel več prijateljev.." - Točno takrat boš spoznal, kateri so pravi, ker mogoče imajo zdaj nekateri med njimi maske in si dober samo za se ga skupaj napit.
Če mene vprašate, je izziv in umetnost življenja zame bit vesel in "poln neumnosti" in idej BREZ psihoaktivnih drog. 


Tudi jaz še nisem uspešna glasbenica ali blogarka, a vsaj poskušam delat na tem, se brcnem naprej in se (upam da) nekam premikam (čeprav se tudi jaz borim na momente tako zelo močno, ampak tudi če se na dan za milimeter premaknem v pravo smer, je zame napredek). Če ste depresivni, se spopadite z jezo v sebi, začutute jo v popolni obliki, ker mora ven in vas bo aktivirala. (ne pravim da moraš delat stvari z jezo ampak če niste vedeli, je depresija potlačena jeza)

Resnično me na momente žalosti, da je v mladih malo iskric v očeh (ne štejem iskric pod uplivom alkohola - beri: kristalne oči) in delajo reči, ki MISLIJO, da so dobre za njih. "Rada pojem in plešem, sam bom raje delala v pisarni, čeprav se mi zjutraj ne da vstat in komaj čakam, da grem domov." Za en čas ja, če je kriza z denarjem npr, ma celo življenje tako?
Ampak ne bomo se dali ne da ne?! Opažam tudi, da je kar nekaj mladih, ki točno vedo, kam morajo in to so moji idoli, moja inspiracija. In tudi ta filozofija, da moramo bit nonstop pozitivni in mislit pozitivno, da bomo uspešni ne gre, ker boš npr jezen in si boš nadel narejen nasmešek, kar pa je tega na tem svetu že tako ali tako preveč.. Bodi kar si. Če si žalosten bodi žalosten, če se ti smeje brez razloga, imej to! In če komu ni všeč, kaj te briga, nisi sam/a! :) Ni potrebe it žurat, če ti ne paše. Bodi iskren. Če ti kdo ponuja repo in ti ne paše, reči "Ne bom repe, hvala". Kdo si, ko ne ugajaš? Kdo si, ko se ne dokazuješ nobenemu? Vsekakor nisi izločen. ampak si povabljen za nekaj večjega. :) verjamem v to, da smo vsi tu z razlogom.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

Se pustiti dirigirat tehnologiji ali uporabljati svoje čute?

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.