Ptica riše pesem. Jaz pa vonjam rumeno!

Živiš enkrat, in pač, kakor nas življenje uči, tako delamo, tak da z lastno glavo bolj manj razmišljamo in se prepuščamo toku. Eni pa malo bolj zabluzimo v lastne svetove ( tudi brez substanc je možno :D ) in preveč razmišljamo o samem življenju.
Prav občudujem flegmatike! Sam itak, so že od samga začetka deležni take in drugačne vzgoje in vpliva ostalih tako da:)
ben, sem to kar sem, sam, če delam na tem.. lahko da mi še rata... neki mi je že... vsaj neki samozavesti sem dobila do zdej. In se prav lahko pohvalim! :D
Sicer pa, če se človek skoz neki analizira, pa tudi ni nevem kaj dobro!
Nekako za dobro počutje (vsaj js) se tolažim z nekaterimi mislimi kot so npr: žvi se enkrat, kaj pa če te na poti domov auto povozi, itak te ne bo več, potem zakaj je bila trema potrebna sploh...
pa take, ampak NISO suicidalne misli!:D



pa saj smo zgolj in samo (primitivni(?)) osebki v tem neskončnem vesolju,z miljardami galaksijami. Ubistvu človek sploh ne more dojet enormnost tega skrivnostnega prostora... nikakor. V vesolju pa nikakor nismo sami...
Vesolje pa je en sam... prostor, tišina...onkraj razuma, brez nasprotij.


Življenje teče in nič ne reče... samo nasmeh je pa res bolj grenak.
Ampak, HEY... sej bo;)

Komentarji

  1. Filozofija ti bo definitivno ušeč:)

    OdgovoriIzbriši
  2. No ampak psi in fil sta popolnoma drugačni stvari:)
    Fil je dosti bol prepuščena svobodi mišljenja.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.