Se pustiti dirigirat tehnologiji ali uporabljati svoje čute?


Menim, da je tehnologija kdaj koristna.. Menim pa tudi, da je kdaj zelo nekoristna in stiša intuicijo, čute človeka.

Nikoli mi ni bilo všeč parkirno piskanje pri avtomobilih. Ali pa ročna na tipko (ko sem prvič to videla, se mi je zdelo res butasto in absurdno..in še pogrešala sem tisti občutek ko »zategneš«). Pa še driftat ne moreš po snegu s tisto tipko...(očtino sem bolj analogen tip človeka)!!. Ali pa piskanje med vožnjo, ko si preblizu avtomobila pred tabo. »Vse to je samo zaradi varnosti«. Razumem. Ampak mene to tako ustraši, da res lahko kakšno zagodem.. Še dobro, da moja Corsica nima nič od tega :)


Pri parkiranju mi je všeč, da uporabljam svoje čute in intuicijo. Če malo podrajsam avto imam vsaj komu "kaj za povedat"… da sem se malo naslonila v kamnit lonec za rože, ko sem peljala vzvratno. 
Raje sem na koncu vsa prešvicana od truda in na koncu vesela, da mi je uspelo parkirat brez, da sem se zaletela. Pa no, tudi če se kdaj maaloo naslonim na kak avto ponesreči (sploh v kakem Trstu, ko parkiram bočno). Ampak to je življenje. Je pestro, se dogaja! Rukneš tja, podrgneš. Se jočeš, ker bo ata jezen, se smeješ skupaj s prijateljem, kako štorast si bil, ko si skoraj nasedel. J Če samo piska, kdaj moraš ustavit kdaj ne, kako bomo razvijali te čute, če smo preblizu ali predaleč? Jih ne moremo. Kot da nismo tega sposobni sami. Meni je pa ravno to izziv! Ko tako dobro poznaš svoj avto, da ga lahko v vsako luknjo stlačiš. Brez piskanja. In da ko greš v drug avto (ki ne piska), da tam vklopiš vse čute, vse je novo.

Kar se tiče samovozečih avtomobilov... kmh.

Skratka.. še ena smešna. 

Prijatelj ima uro za 490€, ki poleg časa meri koliko KM in korakov prehodiš, na kateri nadmorski višini si, koliko kalorij pokuriš, srčni utrip... Verjetno ima tudi štoparico, nisem vprašala. Ko mi je pa povedal, da ima ta ura opcijo, da ti pove, kdaj moraš spat in kdaj moraš vstat zjutraj, koliko ur, dni počitka rabiš, me je RES zaskrbelo. (Hvalabogu on tega ne uporablja.. vsaj rekel je :D )


Ali človek res ni več sam sposoben skrbet zase in se preveč naslanja na tehnologijo? Nismo sposobni poslušati svoje telo in oceniti, kdaj smo utrujeni, kdaj lačni, kdaj lulat, kakat? 

Ne govorim, da se moramo vrnit v  kameno dobo, vendar pa ne vem, če smo z vso to tehnologijo in umetno inteligenco res kaj na boljšem, kot smo bili takrat tisoče let nazaj.


Smo ljudje in smo del NARAVE in ne del tehnologije.
Imam posebno "tehnologijo" že umeščeno v naše telo in psiho - reče se jim intuicija, čuti!


Sej bo.. sej znamo! :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.