Narava

Nekdo anonimen je prosil, naj povečam frekvenco objav. Sicer je res, da se zadnje čase bolj izogibam internetu in se posvečam sebi oz. delu, ampak naj še za tiste, ki nimajo poleg facebooka in youtuba še kaj drugega početi, napišem kakšno po moje:))

Preselila sem se v Dijaški Dom Vipacco in je res odlično. Mam eno najboljših cimer, Martino, ki se neprestano smeji in to blagodejno vpliva name ter na cel dijaški dom po moje, saj izžareva pozitivo do 100 :) Hvala Martina.
In pa seveda, Vipavska dolina, Vipava kot taka, res en najlepših krajev Slovenije, ki zelo spominja na Toskano.
Še posebej, ko greš ob lepem in toplem vremenu na Stari Vipavski Grad in podoživljaš otroška leta polna gozdnih dogodivščin, ko postaneš eno z naravo in najdeš samega sebe, svoje korenine, ki jih ne najdeš za zvezki, šolskimi klopmi in internetom....ko tečeš po gozdu in se dotikaš vsega kar JE in biva v njihovi popolnosti. Ko plezaš po kamenju, ko se opraskaš ob vejo, ko se uležeš na travo... občutkov se ne da ubesedit, ker spet... omejijo bistvo:)



Dovolj kontemplacije za en mesec ;) mogoče pišem prej, če mi bo kdo spet zatežil in če bom imela kaj pisati:)

Komentarji

  1. Se opravičujem če težim. Zadnjič me je, po zelo dolgem času, nekaj spomnilo na ta tvoj blog pa sem malce razočaran ugotovil da sem "zamujeno" nadoknadil v petih minutah.
    Primož Peternel - želim da budem potpuno anoniman :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No no! Se bom potrudila pisat malo več, ampak ne obljubim nič!:)
    In nič ne težiš, še dobro, da si me spomnil, da imam sploh blog in hvala ti:)
    Vredu anonimnež Primož Peternel (si mogoče iz postojne?)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj se menda spomnim ko si mi enkrat komentiral že:)

      Izbriši
    2. http://3.bp.blogspot.com/-l7p5YXE_pp0/TZhLqX9OxVI/AAAAAAAAATs/rJ6juEY1vJ4/s1600/Blushing_smiley_face.png

      Izbriši
  3. ma nasta moja, tvoji blogi so zakon!:D..ma naaaaajs:D..in ves kolk zivo sm si predstavljala, da laufam po gozdu?:D..neskoncno sm si predstavljala:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. me veseli šošolka Barbara :D
      in sm vesela, da sm ti pričarala slike narave.

      Izbriši
  4. evo in zdej ti težim da še kej napiši!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe ouraidi, bom napisala;)) kmalu prihaja pomoje kšna spet psihološka:)

      Izbriši
  5. Svoje korenine in samega sebe lahko najdes vsak dan v vsakem trenutku. Zelim lep dan! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.