Si zasluži.



Mislim, da se moram opravičiti prijateljici zaradi nečesa (čeprav sem se ji že večkrat, ampak se še vedno počutim slabo), zato objavljam njeno pesem, ki me vedno sprosti in mi da upanja (Hvala ti!) in tako želim, da tudi drugim, ki to berete, polepša svet in da spoznate, da jutranja kava resnično diši, da je za oblaki vedno sonce in da nikoli niste sami.



...ob zarji te z nasmehom pozdravi
 in s tabo uživa ob jutranji kavi.
S teboj se smeje prigodam skupaj preživetim
  in čudovitim trenutkom v spomin ujetim.
   Njegov nasmeh polepša dan,
                     poljub,
                     objem
                 in topla dlan.
           In se počutiš - nisi sam!
          Vedno je prijatelj
                                         tam.

                                                                                                             (By B.)


Komentarji

  1. No dejmo prosN mal povečat frekvenco objav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. odgovor dobiš v eni izmed spodnjih besed

      Izbriši
  3. nepomembnež,namenil sem ti nasmeh ker vedno rada se smejiš,in videti te srečno srce moje pomladiš

    OdgovoriIzbriši
  4. noben ni nepomeben!
    kdaj si mi ga namenil? :D
    me veseli da tako uplivam nate :P

    OdgovoriIzbriši
  5. tvoj pogled ...nekaj je v njem..človek ure in ure bi lahko zrl vate ..res si sonček :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.