Kons. 22

Neka mlada mična gospodična po imenu Barbara (ki rada peče fantastične sladkiše - oh, kako nevmesno, ampak sem se pač odločila za malo reklame) je izrazila željo, da objavim mojo pesem v obliki Kons-a.
In sicer: 


Raj?
Zakaj?
Težko?
Nebo..
Mene?
Tebe?
Koga?
STONOGA!!!


To bi bilo za danes vse dragi moji bralci, ki vas je toliko, kot rib v Senožeškem bajerju.

Seos!

Komentarji

  1. sej cene v bajeru je dosti rib :))

    OdgovoriIzbriši
  2. :D....aaa.senožeče so že poune rib:D..:D...meni se ful dopade ta kons..in slika tudi:D:D

    OdgovoriIzbriši
  3. haha..faaaK!..in js vidim opis kumej zdej:D..hahahah..ma nastja:DD..jojojoj..::D

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni: to sm uporabla bolj simbolično.. da jih ni dosti:D

    Barbara: ja Barbara, ne bodi površna no!:D
    i'm glad you like it!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.