Bel čudež

Zadnji mesec, par tednov razmišljam o ljudeh, o mišljenju... le kaj bi to sprožilo- Knjiga Dalai Lame. Kako sem se odločila ravno za nakup njegove knjige? Predvsem zato, da si uredim in spremenim življenje. Prebrala sem že kar nekaj duhovnih knjig in vsaka me po svoje privlači. Vsaka pa sporoča isto: Jaz sem, ki sem; Nisem to kar sem bil, kar bom, ampak sem to kar sem ZDAJ...
Večina ljudi se nikakor ne more "spraviti" v sedanji trenutek.. Seveda je to smešno, saj v njem so že!! Samo misli jim preplavljajo našo bit, ki je zavest.. da jo občutiš, nam slavni spiritualci (Echkart Tolle, Jezus, Buda, Mooji, Dalai Lama..) podajajo veliko načinov za dosego. Doživetje bitja je.. neverjeten trenutek. 
Glede razmišljanja... lahko smo veseli, da imamo možnost uporabe razuma. Ampak zakaj ga uporabljamo nepravilno?! Zakaj sovraštvo, zavist, zamere, žalost, depresije, stres? Ker to je najlažje počet. Ljudje po svoje radi trpimo, ker smo tako zelo navezani na negativne vzorce, ki so nam jih ustvarili mediji, okolica... Tako zelo imamo radi novice, ki poročajo o napadih, smrtih ipd... ko slišimo nekaj pozitivnega, se pogostokrat niti ne zmenimo za to... Našo programsko opremo bi bilo treba zamenjati oz nadomestiti z novo, pozitivno!


Gledati na probleme iz druge perspektive.. le kako? 
Naj podam primer: 
Čisto šolska situacija.
Dijak #1: ojojj danes me vpraša angleščino!!! Sigurno dobim 1 ker NIČ NE ZNAM, kaj če me vpraša tisto, pa tisto in še tisto, potem res zabijem... (na koncu tak dijak običajno dobi oceno 4,5... )
                                 
Dijak #2: Danes me vpraša angleščino. Koliko znam, mi bo povedala profesorica in še sreča, da imam nekoga, ki angleščino res zna in me lahko oceni, da tudi sam pri sebi vidim, koliko mi npr. manjka, koliko sem napredoval.

Gledišče dijaka #2 se nam ne zdi "domače", ker smo programirani drugače. Ponavadi rečemo: ma kaj si zmešan, tista profesorca je itak čudna in nevem kaj... evo, spet... Zakaj ne bi npr pomislili: profesorca je lahko takšna in drugačna, AMPAK lahko pa da je dobra mati, kuharca, prijateljica... Vedno ciljamo na negativne točke, vedno IŠČEMO negativno in se nam niti malo ne da pomisliti na dobro. (niso vsi taki)
Vsekakor pa ni vse negativno, sam malo drugače moramo obrniti misli... saj bo ;)

Gremo vsi skupaj polepšat svet, ugasnimo TV-je, radie in vrzimo stran vse časopise in revije.
Zakaj bi morali biti zmedeni? Zakaj bi morali delati, kar nam ONI govorijo?


Hey, time to wake up, huh?! ;)))

Komentarji

  1. radija pa ne dam! (muzika...) ostalo pa kar naj imajo...

    Jožek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvo vidis samo drevo, potem vec kot drevo, potem pa spet samo drevo. Revije, casopisi, tv, radio... use to je O.K.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.