MOJ OPIS

Kot vidite, moja malenkost (my own little self), sm Nastja in sm VOVK!
Rada mam ful glasbo, pa fuul ne hodt u šulo, rada se pa učim. Berem leksikone ko zmešana, in nikoli ne bom pozabila DesCartesovega motota: Mislim, torej sem!V življenju mi veliko pomeni roštilj, na katerem pečem ribe, čivapčiče, zrezke, in CEGAN, to je kot nek tak uglobljen roštilj, kjer pečem perutničke mrtvega piščančka in krompir.Moja kuzlica ne mara krompirja, zatorej ona tega ne je. Ime ji je Gea, boginja zemlje in renčanja (predvsem name).
Seveda se ukvarjam še z raznovrstnimi stvarmi kot je rastlinsvo in gozdarsvo, rada imam vonj dreves in višine, ki jih dosegajo. Najljubša obutev so kitajski bambusi. So fejst in udobni.
Poslušam naravo.Delam po pravilih politike in se udeležujem političnih srečanj.


Občudujem lepe fante, predvsem pametne in zabite tako kot jast. (imam svoj kriterij)
Ne maram pa tistih, ki se neki nosijo in ku so skuz neki potrebni!
Bistvena mi je ljubezn!! baaaa:D
Šola je drek, potegnite vodo prosim!
Igram kitaro, bobne, računalnik, mobite, autki na dalinca
Moja igrača iz otroštva je računalniška igrica imenovana DUKE NUKEM!. je zakon
V prostem času se derem u vzglavnik, zalivam rožice in se igram z barbikami. Ken pride občasno, in to takrat, ko me obišče bratranec.
Moji življenski pogoji so dokaj idealni.
Biološka urca mi ne dela več.
Delovno mesto: moja soba,
moja hiša je v senožečah, oranžna z velikim vrtom ob cesti, če greste iz Sežane proti Postojni, je druga pred Benzinsko postajo in prva zravn Cimosa. Je take oranžne barve naša hiša. Ima ograjo...tako lepo že uso rijavo in visečo.
Ukvarjam se s podganami. Njihova toleranca me gane.

Za konec bi povedala, da vas imam rada neglede na to, kaki idioti ste, ker sm se že sprijaznila z dejstvom večnega sveta.

In politika je zanič!

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.