Ljudje pridejo in grejo. Hvala!

Zanimivo, kako se stvari razpletejo, obrnejo… ljudje pridejo in grejo.

Za vsakega, ki je prišel v moje življenje… ja… moram rečt, da sem hvaležna, tudi če se mi je samo nasmejal in ga nisem nikoli več vidla ali če mi je reku »Je** se!«. Do zdaj tega nisem čutila. Je težko si kar rečt: »Zdej bom pa hvaležna za vsakega«. Moraš pridet do take točke. Še posebej nam je čudno bit hvaležen za tiste, ki nas razočarajo, uničijo, ampak ravno od njih se DEJANSKO največ naučimo… oz spoznamo marsikaj od sebe… Npr. da si nekam preveč silil, da si od nekoga preveč pričakoval, da si v nekaterih vidu preveč idealne ljudi, da se ne postaviš nič zase, da se preveč prilagajaš in se jim hočeš prikupit… To nas uničuje itak... da ne rečem, da pozabljamo biti hvaležni za tiste, ki nam dejansko dosti dajejo, a mi tega ne opazimo oz. nam je samoumevno.

Dobro se je imet rad... in pustit družbo ki ti ne ustreza. Tudi če te ne vem kaj še vleče tja, ne it, če veš, kakšen udarec bo sledil oz. da se dejansko ne boš počutil dobro v družbi.. (dostikrat je tako, da od jih ponavadi rabiš samo potrdilo, da si manj od njih)… ampak tolko drugih ljudi je še okoli tebe ki so na isti valovni kot ti, da adijo…

V enem tednu se je pri meni dosti stvari spremenilo. Glede na to, da sem se prejšni vikend sestavljala zaradi dejanj nekaterih ljudi, sem kaj kmalu udarila po mizi, vidla »kolko je ura«, se ne pustila "je**t u glavo" in začela na novo. Najprej sem seveda rabila čas zase in sem MORALA bit popolnoma sama.. potem pa se začela družit z ljudmi, s katerimi rastem in ne stagniram, tudi z bolj starejšimi. Spoznala sem osebo (čeprav sem že več takšnih, ampak zgleda da je bil njen pristop pravi zame), ki mi je pokazala, kako se ŽIVI, in mi dala resno za razmišljat.. seveda dela kar jo veseli, sebe sprejema takšno, kot je… in tako žari, da se človek kar takoj »zaljubi« v njo in se ti takoj prikupi. Zdraven sem se počutila najprej malo slabo.. ampak potem so se še meni prižgale iskre v očeh in se veselila vsega. In s takimi ljudmi se je vredno družit (če lahko).


Seveda pa previdno z vsemi ljudmi, tudi če delujejo še tako super, top shit, mega blabla… !! Dostikrat bi se na vsak način radi družili s sveže spoznanimi super ljudmi, ampak ni dobro hitet.. lahko se na koncu izkaže, da dejansko skupaj ne funkcioniraste dobro.
Nekateri ljudje so tu tudi samo zato, da ti pokažejo, kaj zamujaš, kako se živi, ni pa potrebno se družit z njimi (včasih se pač ne moreš)… Se ti pa vtisnejo v spomin, ti dajo za mislit... in takrat rečeš "JA.. tudi jaz se bom potrudu bit tako ŽIV!"


Torej..
res hvala VSEM za vse! ;)

Komentarji

  1. Bravo Nastja! Lahko potrdim, da zapisano drži, ker sem veliko tudi sam izkusil, sploh glede hvaležnosti in velikih razočaranj, če le-te ni ... takrat naša dejanja - pa čeprav je v njih lahko zelo veliko ljubezni, prizadevnosti, truda - izgubijo vrednost in pomen. Še pri nečem, bi ti pritrdil in sicer, kako smo ljudje omejeni in zaslepljeni, kako lahko nekam preveč silimo, od nekoga preveč pričakujemo, da v nekaterih vidimo preveč idealne ljudi, da se ne postavimo zase, da se preveč prilagajamo in se nekaterim hočemo prikupit ... Vse to nas hromi in dela "latne ujetnike". Človeka moraš spoznat in šele nato lahko vidiš kdo je. Pri tistih, ki so neresni, ugotavljam, nimaš kaj iskat ... Pogmno naprej!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.