Scene v odnosih

Ma zadnje dneve dosti razmišljam. Ne vem, če je to ravno zdravo, ker baje bolj ko razmišljaš, bolj "stojiš slabo". Mogoče sem pa prvič v življenju začela zares "razmišljati". Verjetno bo kriv EMŠO oz. za tiste ki ne razumete - starost... in modrost kar vre iz mene!! Yea of course Nastja, Get a life! ;)

Mislim, da res potrebujem družbo, kjer (sicer tu je dosti odvisno tudi od mene ja...) lahko brez strahu povem svoje mnenje, kjer se poslušamo, je razumevanje, kjer se da lepo pogovarjati, kjer vlada poštenost, prijaznost in kjer ni otročjih, neprimernih in neodraslih komentarjev v določenih situacijah. Seveda človek mora biti kdaj otročji in "neodrasel". To je celo zdravo! Ampak ko je nek problem na dlani, ko se je treba resno pogovorit.. nekateri prav radi zbežijo ali se hočejo na vsak način izogniti pogovoru, nekateri težijo, drugi hočejo vse spraviti v šalo, nekateri nočejo poslušat sploh!
Žalostno je tudi, da se moram kdaj spustiti na nižji nivo, da se lahko s kom razumem in ujamem. In to me mori. Zakaj!? Zakaj preprosto ne grem stran od takih ljudi? Ja, ljudje smo radi vpeti v stare vzorce. In kako težko se ločimo od njih! 
But trying my best...

Ravnokar razmišljam o situaciji z mano in nekom, ki ga bom imenovala... "Eros", v katerega sem bila zaljubljena. Bo držalo, da ko sem zaljubljena postanem živčna, metuljčkasta in komaj čakam videti to osebo. Se pa tudi čisto spremenim, ko sem okoli njega (ma ne samo okoli fantov, tudi kakih drugih ljudi, če jih npr. občudujem). Bojim se bit to kar sem, ker se mi zdi da bom vse pokvarila, pazim, da naredim dober vtis.. ponavadi pa se izkaže ravno kontra! "Fejkam", bi se reklo.. priznam (dosti jih ne prizna).. vendar ugotavljam, da sem blazno jezna na nekatere ljudi, ker se pretvarjajo.. ampak kdo se tu pretvarja?! Se res pretvarjajo samo oni ali se tudi jaz? Well Nastja... Someone is BUSTED?! ;)



Spoznala sem (to je itak znano že, sam človek mora sam do tega pridet ponavadi), da če me res ne briga kaj si kak fant misli o meni, takrat mu bom zagotovo bolj všeč, saj sem spontana, sproščena (in bo lahko ON postal nesproščen, ker ne ve kako bi se obnašal^^). Oh kako lepo! In zakaj ne more bit to tako lepo tudi z nekom v katerega sem zaljubljena? Seveda je logično, da se človek obnaša drugače, ko mu je kdo všeč. Škoda, da je tako.. res. Ta strah, ki se pojavi, pokvari res vse.. tako kot je pokvaril pri meni. Ko se tako spominjam začetke z Erosom, ko sem ga srečala je bilo vse tako lepo in normalno. Potem, ko mi je postajal vse bolj všeč, pa sem vse zakomplicirala.. vse. Zelo mi je žal, da je tako, sicer sva imela nekajkrat težke debate tudi o tem. Vendar.. to je neverending story. In boljše je, da pustiš take odnose.. zate in za njega.. in se naslednjič potrudiš biti čimbolj naraven.


Vidim, da sem kar malo pomešala teme.. se zgodi, ko kar streljaš ven s sebe.. eh.. pa naj bo tako ;)
Stay cool!

Komentarji

  1. Teta Nastja:)

    Nisem vedesl da pises toliko :) Lepo to.

    Imam en mikro komentar in sicer..
    Lepo da si napisala, saj se je ze to vsakemu ki je kaj dal na custva zagotovo zgodilo. In se se dogaja (ej sory za odsotnost shumnikov:)) vsem kot vem, saj custva ne moremo kar tako zatreti, poslej je se hujse:) ker bo prislo s kopicenjem se bolj ven na plano, in to prav takrat ko najmanj zelimo valda :) Ker tako 'delujemo'. In tocno to, da na zivce nam grejo svari v katerih smo omagali oz. bili podobni.
    In kaj potem? In kaj potem ce nismo sprosceni? Ocitno je to nas 'naravni impulz' ki se nam vklopi kadar stopimo pred neko preizkusnjo (ej sori ce zaidem slucajno iz konteksta vsaketolko, igram turnir-poker vmes). Ta impulz nam zagotovo nekaj pravi...ali pa je mogoce strah pred tem da kaj zajebes? Ce si imela veliko kritiziranja skozi lajf, potem vsekakor. Ampak ko pomislis dobro (najbrz govorim o samemu sebi:) bo oseba ki ima pravi stik s tabo vse to razmuela se pred tabo in ti prej ali slej to povedal. Nekateri povejo, nekateri to izkoristijo. Nekateri sploh ne vidijo nic :)

    Vsekakor, hotel sem povedati da ne rabis bit BOLJ sproscena ali BOLJ ti, ali whatever BOLJ, saj to kar si si, in takrat si sigurno najbolj cudovita kot oseba :)

    Ok, upam da nisem prevec banaliziral.

    Bojan

    OdgovoriIzbriši
  2. Nastja,...vsi mi se moramo obnašati in delati tako kot drugi hočejo celo življenje ,ker če se ne te označijo za čudaka ali neuravnovešenega..mislimo in se delamo da nekaj imamo,Ne nič ni naše,še telefon ki ga kupimo ni naš,smo le upravljalci nečesa v nekem obdobju. samo zdravje je naše in tega odnesemo z seboj za vedno,ironično aja pa še priljubljen citat doktor housa EVERYBODY LIES . :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.