Moje pesmi...





"Poletje"

Odšla bi na morje,
Zunaj je vroče
Dedek njivo orje,
Hrbet ima že rdeč mogoče.

Babica pred TV sedi,
Da telenovel ne zamudi,
Psička, pa že name renči,
Saj ne ve kaj drugega bi.

Bratec se muči,
Kitaro se uči,
Gre mi rahlo že na jetra,
Iz sobe ne naredi niti metra.

Mama gleda mojo sobo,
Ker razmetano imam robo,
Teži mi, naj jo že pospravim,
A jaz se raje obglavim.

Očka je avto že opral,
Stopnišče tudi posesal
Pajčevino iz kotov pobral
In kasneje utrujen zaspal.

Jaz pa pišem pesmi
Zunaj je poletje
Čeprav cel dan dežuje,
Komar po sobi potuje.
____________________
Padaj v spanec
padaj globoko,
globoko v morje,
globoko v veter,
globoko v noč,
globoko v mesečino,
globoko v mojo ljubezen,
da te začutim in zaspim s teboj.
Da začutim tvojo dlan
in te peljem s seboj…

S seboj na modro biserno jezero..
s čolničem na samotno območje tihe vode..
Samo jaz in ti…
časa ni..
Čas za naju ne obstaja,
čas samo skrbi osvaja….
______________________

Takrat srce se prazni,
Iluzija vem, da si
Moja, duša mi ihti
Poleg tvoje čuva, bdi.
Elan mi naglo izpija
Resnica, ki okrutno ubija.
Igla ran začetek šiva
Čutne vbode skrbno skriva.

__________________________
Življenje je kot vreme;
eni sonca polni
drugi teme,
eni jezni
drugih oči vesele.

Eni nemi,
drugi klepetavi
eni spročšeni,
drugi brez nohtov so ostali.
_______________________________________

Potegnem črto pod dan.
Gledam, ne vidim.
Poslušam, ne slišim.
Spancu popolnoma predan.

Odrinem v sanje.
Barka oddrvi,
brzic konec ni.
Enkratno potovanje!

Zbudim se drugi dan.
Po´t teče mi na dlan.
Ne zavedam se obstoja,
sebe in roke znoja.

_________________________________

Gledam levo, desno.
Katero smer naj jemljem resno?
Razmišljam o nadaljnih dneh,
zbiram smer, ki ne bo greh.

Zaprem oči, odprem si um,
na temnih vekah vidim sum.
Mi srce laže ali kaj?
V kateri se postavim kraj?

Bog je nekam tiho,
ljudem vceplja se v psiho,
človek mu neumni verjame,
dokler prepozno ne dojame.

Bog je samo v glavi.
Beseda, ki vam življenje lepša.
Četudi ga ne srečali bi v tej postavi,
Bilo bi manjše ali isto trpljenje.

__________________________________


Upoštevajte, da sem to takrat razmišljala na tak način. Zdaj se je mnogo stvari spremenilo :)

Komentarji

  1. evo, zdej lahko verjameš da sme tvoje pesmi prebral, kot sem ti nekrat d'jal
    ti kar piši naprej, ne obupuj, čeprav verjetno si že, odmisli vse, pošlji vse nekam daleč od tle in začni znova na starih temeljih

    upam, da mi je uspela ta misel xD
    lp sebastian

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful dobre pesmi punca :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Je alkohol predpogoj za dober žur?

And about jealousy...

Ga polomiš, se pojedaš.. in greš dalje.